נשארה רק שנה לכתוב את התזה, מה לעשות?
נשארה שנה שלמה לכתוב את התזה, מה לעשות ולא לעשות בשנה הזו בכל תואר שני במסלול מחקרי ניתנת שנה אחת או יותר על מנת לכתוב
נשארה שנה שלמה לכתוב את התזה, מה לעשות ולא לעשות בשנה הזו בכל תואר שני במסלול מחקרי ניתנת שנה אחת או יותר על מנת לכתוב
ההבדל בין פרק הסיכום לפרקי המסקנות והדיונים בעבודת סמינריון הבלבול בין פרקי הסיכום, מסקנות ודיון בעבודת הסמינריון הוא בלבול שכיח למדיי בקרב סטודנטים. משום מה
למה להיעזר בעבודות סמינריון ובתזות בזמן כתיבת עבודת הסמינריון הרבה פעמים בעת כתיבת עבודת סמינריון סטודנטים מתקשים למצוא מקורות טובים על מנת לכתוב את העבודה.
למידה למבחן היא פעולה שאיננה קלה או מהנה במיוחד לרוב האנשים. כשחושבים על זאת, כל הפרקטיקה של בחינה היא סיטואציה לא טבעית ולא נחוצה. בנוסף
ההבדלים בין עבודות סמינריון של התארים הראשון, השני והשלישי היכולת לכתוב עבודה אקדמית כעבודת סמינריון היא יכולת שלה חשיבות מרבית באקדמיה. הסיבה לכך היא בעובדה
סיוע בעבודות סמינריוניות, למה ולמי זה חשוב כל סטודנט לאורך לימודיו האקדמיים חווה קשיים. הסיבה לכך היא בעובדה שלימודים אקדמיים יכולים להיות תובעניים מאוד. התובעניות
באקדמיה כיום יש מספר דרכים לבחון ידע, כשהשתיים השכיחות ביותר הן מבחנים ועבודות אקדמיות. מבחינת מבחנים ישנם ארבעה סוגים: שאלות פתוחות, רב ברירתי, חומר פתוח
יתרונותיה של הספרייה האקדמית ספרייה היא מקום מיוחד, מקום בו קיימת משמעות לסדר, כרונולוגיות ודעת. מקום בו מכבדים את הרצון להעמיק בידע. רוצים לקרוא, לכתוב
כיצד עבודות אקדמיות ולימודים אקדמיים עוזרים בחיים? כאשר שואלים את השאלה "כיצד כתיבת עבודות אקדמיות עוזרות בחיים?" יש להתייחס לתרומה של הלימודים האקדמיים אל חייו
הדרך הנכונה לשרוד בתקופת מבחנים לא משנה מתי, לא משנה כמה, לא משנה איך, סטודנטים תמיד יחששו מתקופת מבחנים. החשש קיים בין אם הסטודנט לומד
מעל -20 שנות נסיון בעזרה וסיוע לסטודנטים בכתיבת עבודות אקדמיות במגוון מקצועות הלומדים באוניברסיטאות ומכללות בישראל ולאחרונה גם בחו"ל.