האם הצלחה בחיים תלויה בלימודים אקדמיים?
מסורת נעורים ולימודים אקדמיים בחברה הישראלית ישנה מסורת שכיחה בקרב צעירים לאחר שסיימו את שירותם הצבאי, לצאת "לטיול הגדול", הכוונה לטיול לחו"ל בו הם חוצים
מסורת נעורים ולימודים אקדמיים בחברה הישראלית ישנה מסורת שכיחה בקרב צעירים לאחר שסיימו את שירותם הצבאי, לצאת "לטיול הגדול", הכוונה לטיול לחו"ל בו הם חוצים
סין, אחת מהארצות המאוכלסות ביותר בעולם עם מעל 1.3 ביליון אנשים. סין היא גם בין המדינות העשירות בהן כלכלה משגשגת. למרות היתרון הכלכלי המובהק, אין
החיים הסטודנטיאליים כוללים חווית רבות, למשל ללמוד עם אנשים צעירים, לרכוש מקצוע, לצאת למסיבות ועוד. אחת מהחוויות האלו, היא העייפות בזמן הלימודים. כולם מכירים את
מעטים הרגעים בחיים בהם לאדם האפשרות לבחור מה יקרה בחייו. אחד מהרגעים הללו הוא הבחירה בלימודים אקדמיים. בחירה שכזו יכולה להיות מאוד מלחיצה, במיוחד לאדם
כתיבת עבודה אקדמית בלימודי מגדר בשנים האחרונות, תופסים לימודי מגדר יותר ויותר מקום בחיי האקדמיה. השינויים החברתיים, הטכנולוגיים והפוליטיים המהירים בארץ ובעולם, מביאים לבחינה מחודשת
לעבודה סמינריונית יש מבנה קבוע: תקציר, מבוא, סקירת ספרות, ממצאים, דיון, מסקנות, סיכום, ביבליוגרפיה ונספחים. מבנה זה בדרך כלל לא משתנה ולא משנה באיזה תחום
כתיבת עבודות סמינריוניות טובות ואיכותיות דורשת ידע רב ומקצועיות. עבודות סמינריוניות לרוב מבוססות על עקרון ומבנה מסויים. דייוק הדרישות, מצריך הבנה וידע בסיסי ומקצועי בכתיבת
התגובה הראשונה של כל הסטודנטים כשהם מקבלים משימה לכתוב עבודה סמינריונית היא הלם. אחר כך מגיעה הפניקה ואז ההשלמה עם המצב. אבל לכתוב עבודה סמינריונית
עבודת סמינריון מתמקדת בהעמקה בנושא ספציפי ובהתנסות, ראשונית (בפרט בתואר ראשון) בעריכת מחקר. ישנם שני סוגי מחקר עיקריים: המחקר הכמותי והאיכותני. אופציה נוספת שמקובלת בכתיבת
ישנם מספר הבדלים משמעותיים בין למודי תעודה ללימודים לתואר אקדמי. הבחירה בין השניים תלויה לרוב במספר גורמים ומשתנים הקשורים באופן ישיר לצרכי הסטודנט, יכולותיו האישיות
מעל -20 שנות נסיון בעזרה וסיוע לסטודנטים בכתיבת עבודות אקדמיות במגוון מקצועות הלומדים באוניברסיטאות ומכללות בישראל ולאחרונה גם בחו"ל.