סילבוס עבודות אקדמיות
שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

עריכת עבודות אקדמיות

תוכן עניינים

 עריכת עבודות אקדמיות – מה היא כוללת?

היא כוללת מספר מרכיבים והיא ממקדת, בוחנת ובודקת:

  • את מבנה העבודה כולה וכל פרק
  • את בהירות הצגת הנושאים
  • את תכני העבודה, הרצף הרעיוני ואופן הצגתם
  • את רמת הכתיבה של הטקסט
  • תחביר והגהה
  • אופן ואיכות מעברים בין הפסקאות

במהלך הכנת עבודות אקדמיות איכותיות, עובר הטקסט טיוב ושינויים עד שהוא מגיע למיקוד ודיוק.

כמו אימון אישי (Coaching)

עריכת עבודות אקדמיות דומה לתהליך  של אימון אישי. בתהליך העריכה נשאלות שאלות מכוונות המסייעות להבין מה רוצים להציג, שאלות שעוזרות לבנות נכון את הפרקים ולתת להם כותרות מדויקות, הן מחדדות את מבנהו הפנימי של כל פרק ואת עיקרי תוכנו. עבודת עריכה כוללת ליווי להבנה מעמיקה בתכנים, מביאה לדיוק בפרטים, ושולחת את הכותבים לזיקוק המידע.

בנוסף, מומלץ לקרוא את המאמר מה חשוב לדעת בשביל להכין עבודה אקדמית?.

סטודנט באמצע עריכת עבודות אקדמיות

העיקר הוא התוכן אבל לא רק

בעבודה אקדמית הנושא והתכנים הם העיקר, הם מהות העבודה אבל על מנת להעביר רעיונות, תובנות, טיעונים ומסקנות חשובה ביותר דרך הביטוי וההבעה שלהם. הדרך מבטאת את ההבנה שלכם את החומר הנלמד, היא מבטאת את אופן העיבוד שלכם את החומר ואת הטמעתו. מרצים שיקבלו את העבודה שלכם לבדיקה ירצו להבין מה רציתם לומר ואיך הגעתם למסקנות, זוהי החשיבות של עבודות אקדמיות לכן רצוי שהניסוחים יהיו בהירים, שרמת השפה תהיה מתאימה וכן התחביר. כל אלו יסייעו לתת לעבודות שלכם ציון ראוי.

איך להעלות את ציון העבודה

מרצים מקבלים עבודות בודקים לא רק את מהות התוכן, הם מתייחסים בשקלול הציון גם לנראות, גם לתקינות השפה וגם לסדר. ברור לחלוטין שתוכן ברור מעביר מסרים, טענות ומסקנות בדרך מובנת יותר, שבסופו של דבר מסייעת להעלאת הציון הסופי של העבודה האקדמית. עם מוותרים ולא עושים עריכה מקצועית, יכול להיות שתגישו עבודות שהרעיון בהן מעולה, מקורי ומענין מאוד, אבל אינן מנוסחות כבבהירות מספקת, השפה שלהן אינה מותאמת לשפה האקדמית, או פשוט אינן כתובות נכון. עבודות שאין בהן סדר וארגון, עבודות בהן הכותרות אינן מנוסחות באופן מדויק ובהיר וכך גם שאר הפסקאות, עבודות שאינן אחידות מבחינת המשלב הלשוני, או לא עלינו ממש אינן קריאות, הן עבודות שהשקעתם בהן זמן רב, אפילו למדתם לא מעט אבל התוצאה אינה מספקת.

אז מה צריך לעשות על מנת לקבל תוצאה טובה?

רצוי להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע, ביכולתם של עורכים מקצועיים לבקר מקצועית את הטקסט וגם לשפר אותו. עריכת עבודות אקדמיות יוצרת עבודה בהירה ומובנת. מונעת שגיאות מביכות, או שגיאות לשוניות שצברנו במהלך השנים ומאפשרת להגיש עבודה ברורה, תקינה ומנוסחת היטב. ניסוח מיטבי הוא לפעמים כאב ראש לא קטן, יודעים בדיוק מה רוצים לומר אבל איכשהו הכתוב לא מצליח לבטא את מה שיש בראש, לפעמים צריך עזרה ממישהו שיודע איך לנסח את הרעיונות שלנו אפילו יותר טוב מאשר אנחנו עצמנו.

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon