סילבוס עבודות אקדמיות
שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

מה חשוב לדעת בשביל להכין עבודה אקדמית?

תוכן עניינים

התשובה על שאלה זו הינה, שבשביל להכין עבודה אקדמית יש צורך בידע נרחב ומעמיק בתחומים רבים ומגוונים, כאשר רק לאחר קריאת המטלה ו/או העבודה האקדמית הראשונה בפרט אצל מי שמבין ומפענח נכון את הדרישות וההוראות השונות, אזי ניתן להבין מדוע חלק גדול מהסטודנטים מעדיפים לפנות לאתר שמציע שרות של הכנת עבודות אקדמיות בתשלום.

מתי הסטודנטים מבינים כי עדיף לפנות לעזרה?

כאמור, אצל חלק גדול מהסטודנטים הפנייה נעשית לאחר קריאת המטלה ו/או העבודה האקדמית הראשונה מיד כאשר היא מופיעה באתר הקורס, זאת, מתוך חישוב של הידע והזמן הנדרש לצורך הכנת המטלה ו/או העבודה הנדרש לקורס.

יתר על כן, כאשר קוראים את האירועון ו/או השאלות מהמרצה, הרי שמלבד החומר עצמו  שחייבים ללמוד לצורך הפתרון לאותן תשובות, הרי שיש לעשות הכול בהתאם ובכפוף להנחיות נוספות ומפורטות אשר כתובות באתר הקורס ובמטלה ו/או העבודה הנוגעות באופן קונקרטי אליה ספציפית, וכן בהתאם לאותן הוראות הקבועות של כל הכללים הנדרשים לכתיבה אקדמית.

סטודנטית מכינה עבודה אקדמית

מתי חשים את עיקר הקושי שיש במטלות ו/או העבודות באקדמיה?

במענה על שאלה זו, הרי שכאמור לעיל חלקם הגדול של הסטודנטים חשים זאת כבר בעת קבלת המטלה ו/או העבודה הראשונה, מיד עם קריאתה הראשונית, שכן, לאחר הקריאה הראשונית כבר ניתן לזהות אף לכהה חושים, כי אין מדובר במשהו הדומה למה שנתקלו ו/או התמודדו עמו בעבר, אלא שאכן נכנסו לפתחו של עולם חדש עם עבודות אקדמיות.

אולם, יחד עם זאת, אצל חלק מהסטודנטים נעשה ניסיון ראשון על ידם בקורס הראשון לנסות ולהכין את הטלה ו/או העבודה שקיבלו מהמרצה בכוחות עצמם, מחפשים את התשובה במקורות ובהוראות, ולאחר מיכן מנסחים את הפתרון ומגישים.

אצל חלקם הפתרון אכן עונה על ציפיות המרצה ואכן מקבלים ציון אשר מספק אותם ביחס להשקעה,  וכן ביחס לממוצע הציונים אשר אליו הם מצפים, אלא, שאף הסטודנטים הללו כאשר הם מחשבים את הזמן והמחשבה וההשקעה אשר נדרשה מהם, הרי שלא בהכרח היה מוצדק להתעקש להכין אותה לבד ללא עזרה וסיוע.

ההבנה הפנימית של הצורך לפנות לסיוע בהכנה ובהשקעה, מתעצם אף יותר אצל אותם הסטודנטים אשר למרות שהחליטו להכין את המטלה ו/או העבודה בכוחות עצמם, ובכלל היו בטוחים כי עשו את המוטל עליהם, בפרט שלצורך כך השקיעו שעות רבות בקריאת והכנה החומר עוד קודם לכתיבה עצמה, ולבסוף מתקבל ציון נמוך.

מה גורם לתחושת תסכול בהכנה?

התשובה על שאלה זו מתחלקת לכמה מישורים וחלקים קשורים להבנת המחשבה של הסטודנטים בתחילת הלימודים, היות, סטודנט מן המניין אשר מופיע בכל השיעורים והתרגולים באם ישנם, מקשיב בשיעורים, לוקח חלק פעיל אף בתרגולים ובדיון אם ישנו, מסתובב עם תחושה כי הוא בקי בחומר האקדמי הנלמד.

סטודנט מצטיין, אינו מסתפק בכך ומשקיע זמן רב בהכנה לפני השיעורים, עוקב אחרי החומר שרשום בסילבוס והמון פעמים אף דואג לסכם עצמו את הקורס ולשנן שוב ושוב את החומר נלמד, בנוסף לחומר וחוברות המומלצות לקריאה מאת המרצה.

אולם, על אף האמור, גם סטודנט מצטיין לא עבר הכשרה וקורס כתיבה ועריכה אקדמית, כך שהדבר כלל אינו משמש ערובה כי הידע הרב שרכש, יעמוד לצדו ושהוא יקבל ציון גבוה על העבודות והמטלות והשונות, על אחת כמה וכמה כאשר ניצבים לפני הכנת סמינריון.

על אחת כמה וכמה הדבר מתעצם כאשר הקריאה של המטלה נעשית אצל מי שחסר ניסיון בתחום  האקדמיה, שכן, במקרים רבים היא מטעה ונותנת תחושה לפיה מדובר בשאלה פשוטה ופתרון עוד יותר פשוט, מלבד מי שמבין בתחום ויודע מדוע המון סטודנטים מעדיפים לפנות לאתר שמציע הכנת עבודות אקדמיות בתשלום.

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon