סילבוס עבודות אקדמיות
שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

הגהה לשונית ועריכה לעבודה

תוכן עניינים

לניסוח בהיר, לתוכן קולח ולשפה תקינה השפעה חזקה על הקורא. הם יכולים להרים או לפגוע בכל טקסט.

כולנו מכירים את הסיטואציה בה טקסט אשר כתוב באופן 'לא ידידותי' מוביל למאבק במשפטים הלא ברורים. במקום למקד את תשומת לב הקורא בתוכן, מירב האנרגיה מנותבת להתגברות על הקושי.

מכשול זה עלול להפחית את הערכתו של הקורא אל הכותב ואל המידע בכללותו.

יתר על כן ואף חמור מכך, תחביר לא תקין או שפה לא מתאימה עלולים לגרור הבנה לקויה של הנאמר. כל זאת מציב את הכתוב בנקודת פתיחה לא טובה ולא מחמיאה.

סטודנטית מבצעת הגהה לשונית ועריכה לעבודה שכתבה

המלצות

על מנת להעביר את המסר שלך בצורה הטובה ביותר, בעיקר בתהליך כתיבת עבודות אקדמיות כמו כתיבת עבודת סמינריון ועל מנת לקבל את מלוא ההשפעה שהיית מעוניין להשיג ועל מנת להפיק את המרב בעבור המאמץ שהשקעת בכתיבה, חשוב לוודא ששום מכשול טכני לא יעמוד בין המסר שלך לקורא. לצורך כך מומלץ:

  1. עם סיום תהליך הכתיבה, תמיד יש לעבור ולקרוא את התמליל פעם נוספת, באופן מרוכז ובקורתי. כמעט תמיד יתגלו טעויות מסוגים שונים, אפילו בקריאה שנייה ושלישית…
  2. מומלץ מאוד לתת לאדם נוסף לעבור על הטקסט. זוג עיניים נוסף יוכל לעזור באיתור טעויות אשר חמקו מענינו שלנו.
  3. להקפיד על הגהה ועריכה גם של התוכן עצמו, אך גם של מבנה העבודה. לשם כך ניתן לקרוא את הנקודות העיקריות שיש לשים אליהן לב במאמר "הגהה לשונית – למה לשים לב?"

אם אינכם בטוחים בידיעותיכם בשפה, בניסוח, בכתיב או בדקדוק, ניתן להיעזר באנשי מקצוע אשר יסייעו לשדרג את עבודתכם.

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon