חייגו: 052-2725216, 050-8335603
כתיבת עבודה אקדמית בשיווק – כל הטיפים החשובים!

כתיבת עבודה אקדמית בשיווק – כל הטיפים החשובים!

By 7 באוקטובר 2021 בלוג, מאמרים No Comments

חולמים להוביל מהלכים במשרדי פרסום, להיות חתומים על קמפיינים בתקציבים שמנים ולבנות אסטרטגיות שיווק ללקוחות הגדולים במשק? רגע לפני שאתם מגשימים את חלומכם, אל תשכחו לסמן V על היעד הראשון שהצבתם לעצמכם: תואר אקדמי! אתם נמצאים כעת בעיצומה של כתיבת עבודה אקדמית בשיווק? לפניכם, מספר טיפים שעשויים לסייע לכם!

כתיבת עבודה אקדמית בשיווק

1.אל תתקפו את המילה הכתובה, חבקו אותה

אנחנו מנחשים כי גם באוזניכם עברו אזהרות והתרעות עד כמה "כתיבה אקדמית זה נורא ואיום!". אנחנו צודקים? מסיבה זו בדיוק, המון סטודנטים ניגשים למלאכת הכתיבה במצב כוננות ובמוד מעט מלחמתי. אנחנו מציעים דבר אחר: הביאו את עצמכם לשלב כתיבה העבודה ברוגע ובריכוז, באהבה ובסבלנות. 

היו סלחניים לעצמכם על "מחסומי הכתיבה" (הם חלק מהעניין והם יצוצו בדרך), על ניסוחים שלא מרגישים לכם שלמים או מושלמים, ועל הטיעונים שלא ממש מצליחים לשכנע גם אתכם. אתם תהיו עדים לכך שככל שתעמיקו במחקר ובכתיבה, כך תתקרבו אל הנקודה ההרמונית בה המחקר כאילו וכותב כבר את עצמו. אל תאיצו בעצמכם או בתהליך, אלא זרמו איתם.

2.מנפחים את הטקסט? רק שהוא לא יתפוצץ לכם בפנים

אנחנו לא יכולים לשתף אתכם בטיפים עבור כתיבת עבודה אקדמית בשיווק, מבלי לדבר על אחד הטיפים החשובים ביותר: לא לנפח פסקאות שלא לצורך! לעתים, ישנם סטודנטים שנוקטים באסטרטגיית הכתיבה הזו שלא רק שלא מוסיפה למחקר, אלא גורעת ממנו. ואיך היא באה לידי ביטוי? טיעון שאפשר היה לנסח ולסכם במשפט, הופכים לפסקה של שלוש שורות. כלל הזהב: ככל שתהיו בהירים, ענייניים ומדויקים (!) יותר בניסוחיכם, כך תזכו בהערכה גבוהה יותר מצד המרצה. 

3.פתיחה מבטיחה לכל פרק בעבודה

כסטודנטים לשיווק אתם יכולים ללמד אותנו טוב יותר על מכירות. עם זאת, אנו מבקשים ללמד אתכם איך "למכור" את פרקי העבודה. ומה זה בעצם אומר? חשבו על העבודה האקדמית שלכם כעל ספר טוב: אתם רוצים להשאיר את הקורא (המרצה שלכם), כמה שיותר סקרן, מתמסר ונלהב. ואיך תוכלו להבטיח את זה? עם טיפוח מודעות לפסקה הראשונה בכל פרק, כך שתהיה סוחפת! ואיך סוחפים את הקורא? הנה דוגמאות:

  • שאילת שאלה מעניינת עליה תשיבו בהמשך
  • ציטוט של הוגה (בתנאי שהוא רלוונטי למחקר כמובן)
  • ניסוחים חדים לעובדות יבשות
  • נתון מפתיע וכן הלאה…

4. כתיבת עבודה אקדמית בשיווק מסתכמת עם עריכה והגהה

גם אם אתם יודעים "לשחק עם מילים", חשוב מאד שעין מקצועית תעבור על העבודה שלכם טרם הגשתה. ולאן אנו חותרים? לשירותי עריכה והגהה מקצועיים. תכליתם של שירותים אלו היא ללטש את המחקר שלכם, ולהפיק ממנו את מלוא הפוטנציאל שלו! אנחנו ב"סילבוס" מספקים את שני השירותים האלו, ומוצאים בהם הכרחיים ליצירת מחקרים איכותיים העומדים בסטנדרט האקדמי. לפרטים נוספים, פנו אלינו כעת – 050-8335603