תואר ראשון או תעודה מקצועית בענף ההיי-טק?

תוכן עניינים

זה הרי ידוע בשנים האחרונות, ענף ההייטק פורח ומושך אליו לא מעט צעירים וכמו כן מבוגרים, שרוצים להשתלב בתחום. מה שכן, אפשר לומר בוודאות שלא פשוט למצוא עבודה בתחום. במשרות מסוימות יש העדפה לבוגרי תואר ראשון בתחום מאוניברסיטאות מוכרות וכמו כן יש גם לעיתים יתרונות לבוגרי 8200 (יחידה טכנולוגית מובחרת בצה"ל). אז איך אפשר בכל זאת להתקבל לעבודות בתחום ההייטק, מהם היתרונות והחסרונות והאם יש אלטרנטיבה ללימודי תואר ראשון? כל המידע במאמר שלפניכם.

איך נכנסים לתחום ההייטק?

במהלך השירות הצבאי שלנו, לא כולנו עסקנו במקצועות מחשוב ואבטחת מידע. מה שכן, אנחנו כן יכולים להתחיל את הצעדים שלנו בתחום על ידי למידה. אפשר לנסות להתקבל ללימודים אקדמיים הנמשכים מספר שנים או לקחת קורסים בהם ניתן ללמוד לימודי הייטק בתחומים שונים כמו, אבטחת מידע, QA, רשתות, שפות תכנות ועוד. אם אתם לא בטוחים מה לעשות, יש לנו אלטרנטיבה להציע לכם.

תואר – מסלול ללימודים אקדמאיים

יש הרבה יתרונות למסלול לימודים אקדמי. אתם למעשה תקבלו הכשרה יסודית שתקנה לכם כל מיני כלי חשיבה, שישמשו אתכם לכל סוג של עבודה. הרי בזכות הלימודים הללו, תוכלו לרכוש תואר ומקצוע מכובד ויוקרתי. הדבר יאפשר לכם להגיש מועמדות לכל מיני חברות הייטק וגם להתחיל עם שכר הוגן בתחום, שרק יעלה עם הזמן, ככל שיהיה לכם יותר ניסיון וידע מקצועי. מעבר לכך, תוכלו גם להמשיך ללימודי תואר שני בארץ או בחו"ל. החסרונות של הלימודים האקדמיים, קשורים כמובן לתנאי הקבלה הגבוהים וכמו כן למשך הלימודים ובכלל לעבודות שתדרשו להגיש במהלך הלימודים. אלו עבודות מורכבות וקשות, כמו עבודות אקדמיות ופרויקט גמר. מה שכן, אם אתם אוהבים את התחום ומוכנים להשקיע זמן ומאמץ ללימוד החומר, אתם עשויים להצליח ובגדול.

תעודה – מסלול ללימודי תעודה

יש יתרון גדול בכל הקשור ללימודי תעודה והוא שתוך מספר חודשים עד שנה, אתם עשויים לרכוש מקצוע ולהשתלב בתחום ההייטק. לימודי תעודה להבדיל מלימודי תואר, הם לימודים ממוקדים והם לא מהווים איזושהי מעמסה על הסטודנט וכמו כן ניתן לשלב אותם עם עבודה. מה שכן, בגלל שהלימודים האלו מאוד ממוקדים, הרבה אנשים מוצאים את עצמם עם מעט ידע ומוצאים את עצמם עוסקים באותו התפקיד לאורך שנים רבות, ללא אפשרות קידום לתפקידים אחרים. אפשרות הקידום נפגעת משום שיש מקומות עבודה שלא מקדמים את העובדים שלהם לתפקידי ניהול, ללא תואר אקדמי.

האלטרנטיבה – לשלב את שני העולמות

קיימות כל מיני תכניות אקדמיות המציעות מסלול של לימודי ערב וכך מתאפשרת האופציה להשתלב ולעבוד בתחום המקצועי במהלך הלימודים. אלו לימודים שבדרך כלל מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב וכמו כן בימי שישי. נכון, מדובר על תכניות שתנאי הקבלה אליהן הם גבוהים. מה שכן, אם אתם מעוניינים להשקיע וללמוד את התחום, אתם יכולים להצליח ולהתקבל אליהן.

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon