עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות

תוכן עניינים

נרשמת ללימודים גבוהים, נהדר עכשיו רק נותר לצלוח את שלוש השנים הבאות ויש לך תואר ביד, אך לעיתים הדבר עלול להיות לא קל ומלווה במהמורות רבות בדרך שכמותן לא חלמת שתהיינה.

ישנם סטודנטים רבים שלא מוצאים את הידיים והרגליים כאשר הם נדרשים לכתוב עבודה אקדמית וזה עלול להיות מצב עגום לחלוטין, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בסטודנט עם בעיות קשב וריכוז.

הפרעת קשב

הפרעות קשב וריכוז או בקיצור ADHD, היא ההפרעה הנפוצה ביותר כיום אצל רוב הסטודנטים בארץ. סטודנט עם לקויות למידה זה אחד הדברים המייאשים ממש, מכיוון שבבית הספר כשהיית לקוי היית מקבל את מלוא ההקלות והעזרה וגם אם היית מאבד את עצמך בחומר לא הייתה בעיה לחזור לחומר, אך באוניברסיטה זה שונה, פה האווירה יותר תחרותית וההרגשה הכללית היא שכל הזמן מצפים ממך ליותר. סטודנט רגיל אין לו בעיה לעמוד בדרישות הלימודים, לסכם את דברי המרצה, להבחין מה העיקר ומה הטפל בדבריו של המרצה, לדבר עם זה שלידו ומידי פעם להתעדכן בפייסבוק, לסטודנט עם לקויות למידה זה קשה עשרת מונים מאשר לסטודנט רגיל וגם אם רק יאזין למרצה כל השיעור מבלי להתעסק בשום דבר מלבד להקשיב גם אז קרוב לוודאי שהוא לא יצליח לסכם את כל ההרצאה, מכיוון שהוא זקוק לשקט מירבי ללא הפרעות מהצד, ומי שלמד בכיתה במכללה או באוניברסיטה יודע שישנן הפרעות אין ספור.  אם פעם לפני עידן הסמארטפונים היה קשה לאנשים עם בעיות קשב להתרכז אז כיום קשה להם להתרכז על אחת כמה וכמה. כיום רוב המוסדות ללימודים גבוהים הרבה יותר מסבירים פנים לסטודנט עם לקויות הלמידה ואף הקימו מרכזים מיוחדים לסטודנטים אלו, שבהם הם יכולים לשבת וללמוד ללא הפרעות מיותרות. מלבד מרכזים מיוחדים, המכללות באות לקראת הסטודנטים בעלי הלקויות בכך שסטודנט הזכאי ואובחן, רשאי להיבחן בחדר נפרד ללא נבחנים נוספים וכמו כן גם זכאי להארכת זמן ולעיתים אף להקראת השאלות במבחן.

עבודה בהזמנה

בנוסף ישנן כיום כמה אפשרויות נוספות העומדות לעזרת הסטודנטים עם ADHD ואלה הרגילים כאחד. כמה וכמה חברות הבינו את הפוטנציאל הטמון בסטודנטים הלחוצים לסיים את מטלות התואר כמה שיותר מהר או לסיים את העבודות מבלי שיאלצו לשבת שנייה אחת נוספת, החברות הללו מציעות לסטודנטים סיוע בכתיבת עבודות הסמינריון שאלה העבודות האחרונות בתואר ומהוות משקל רציני במספר הנקודות שהן מהוות מסך נקודות הזכות הדרושות לסטודנט לשם קבלת התואר. אך לא כל הסטודנטים פונים לחברות הללו מפאת עצלנות או חוסר רצון לאסוף חומר, ישנם סטודנטים שפשוט מתקשים באיסוף החומר לעבודה וחברות אלה באות לקראתם ועוזרות להם למצוא, אך סידור זה טוב לסטודנטים שהכסף מצוי בכיסם וידוע לכל שזה לא המצב אצל הרבה מהסטודנטים בארץ, מצבם הכלכלי לא עוזר להם גם במקרה הזה ובא להם לרועץ גם בעניין של להספיק לכתוב עבודה כהלכה וגם לעבוד ולהרוויח כסף וגם שיהיו לכם קצת חיי חברה, לכן ניתן להיעזר בספריות המקומיות בקמפוסים שיתנו מענה טוב וזמין, לבסוף ניתן גם לדבר לליבו של המרצה המסוים ולבקש הארכה או הקלה כזו או אחרת שהרי כולנו בני אדם.

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon