למה להיעזר בשירותי תמיכה אקדמית

תוכן עניינים

לימודים אקדמיים הם חלק ניכר ומשמעותי בחייו של הסטודנט. הלימודים משמעותיים מפני שהם דורשים מהסטודנט זמן, היערכות ולמידת מקצוע. בנוסף, זהו שלב בחיים בו אדם צעיר מבנה את חייו הבוגרים וחווה לראשונה את האקדמיה.

בתקופה זו נלמדים כל התכנים הנדרשים על מנת לסיים את התואר בנוסף לרכישת כל הכלים על מנת למצוא עבודה ופיתוח קריירה. אולם כיום קיים קושי למצוא עבודה עם תואר ראשון בלבד. מעטים המקצועות בהם נדרש תואר ראשון על מנת להתקבל לעבודה, אלא נדרשים עוד תארים אקדמיים והכשרה. בהתאם, לימודים אקדמיים הנם הוצאה כלכלית ניכרת שדורשת מן הסטודנט ברוב המקרים, אם לא בכולם, גם לעבוד בעבודות מזדמנות או להתנדב במלגות על מנת לממן את הלימודים. תעסוקות אלו מונעות מהסטודנט להשקיע את מירב הזמן בלימודים ובכך פוגמות בעתידו המקצועי.

בהתאם לזאת, רמת הקושי של הלימודים האקדמיים עלולה לסכן את העתיד האקדמי והמקצועי של הסטודנט. הסיבה לכך היא שבפרק זמן של שנה אקדמית הסטודנט צריך לקרוא מאמרים, פרקים בספרים, מטלות שונות, מבחני אמצע, מבחני סמסטר ועבודות אקדמיות. כל אלו מהווים כקושי ואתגר עבור הסטודנט, הוא אמור לבצע את כל אלו ולעבוד בו זמנית. זוהי משימה בלתי אפשרית ופגיעה ישירה בהישגים האקדמיים של הסטודנט.

 מהם שירותי תמיכה אקדמית?

שירותי תמיכה אקדמית הנם צוות של כותבים ועורכים לשוניים אשר מלווים סטודנטים בתהליך כתיבת עבודה אקדמית. בצוות הזה עובדים אקדמאים בעלי תארים שונים מפקולטות שונות (למשל כלכלה, מדעי הרוח ומדעי ההתנהגות ) עורכים לשוניים וסטטיסטיקאים.

בעבודתו, צוות התמיכה עוזר לסטודנט להבין את ההנחיות לעבודה ומסייעים בתהליך בחירת נושא עבודה אקדמית. בצוות זה גם מלמדים כיצד לנסח שאלת מחקר, איך לבנות תרשים זרימה ראשוני של ראשי הפרקים ולבסוף איך לזהות מקורות מידע מהימנים. לאחר שכל אלו נעשו, הצוות מלווה את הסטודנט בתהליכי הכתיבה הראשונית, עוזר לגבש קו מחשבה רציף ותומך כאשר מתמודד עם בלבול או מחסומי כתיבה. זאת ועוד, שירותי התמיכה האקדמית גם יכולים להמליץ לסטודנט כיצד להבנות את התוכן בגוף העבודה על מנת שיהיה קריא ונהיר. השלב האחרון הוא לאחר שהעבודה האקדמית נכתבה, זהו שלב בו העבודה אקדמית עוברת עריכה והגהה ולאחר אלו ניתן להגיש אותה. לסיכומו של עניין, שירותי תמיכה אקדמית הם אמצעי אפקטיבי, מסייע ופרודוקטיבי במיוחד עבור הסטודנט בזמן לימודיו האקדמיים ומאפשרים סיוע מתמיד בכתיבת עבודות אקדמיות או כתיבת עבודות סמינריוניות.

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon