כלים ושירותים חיוניים לסטודנטים

תוכן עניינים

כידוע, המחשב הנייד הוא החבר הכי טוב של הסטודנט. הוא זה שמלווה אותו כל יום בלימודים, זה ששומר עבורו את כל המידע שהוא צריך, תמיד שם בשבילו -מחכה לפקודה חדשה כל פעם מחדש. לסטודנט יש המון עומס במהלך לימודיו, במיוחד בתקופות מבחנים. לכן, כשאומרים לו "עוד מעט יש לך חופשת סמסטר" הוא ממש לא יתלהב חזרה, הרי ש"חופשת" סמסטר ממש לא חופשה עבורו כמו שזה נדמה.

במהלך ימים אלה העומס שלו רק גדל, העבודות רבות והמבחנים לא נותנים לו לנוח כמו שצריך. אז חופשה זה בטוח לא. חוץ מתקופת הקיץ, כשנשארים לו כחודש חודשיים לנשום קצת, וגם אז רוב הסטודנטים לא נחים, אלא הולכים לעבוד כדי להרוויח כמה שקלים בשביל לשרוד עוד שנה של לימודים.

המחשב הנייד לעומת זאת, כאשר הסטודנט עובד בקיץ – נח לו על השולחן. הוא פחות בשימוש ויכול קצת להירגע בלי להיות פתוח 24 שעות ביממה. בתקופה זו המחשב אפילו יכול להעלות קצת אבק, ומדי פעם מתחיל להתגעגע לסטודנט שלו. הוא מתגעגע במיוחד איך הסטודנט היה מעביר כתיבת עבודות אקדמיות דרכו, לחבריו ללימודים. איך היה נכנס לפייסבוק בזמן השיעור, והוא היה שומר את הסוד בשבילו. איך היה שולח מיילים ומקליד את המרצה בזמן שהוא מדבר על דברים שאף אחד לא הבין. כן, אלה היו ימים עמוסים, אך מספקים. כי בגדול, זהו תפקידו של המחשב. להעביר מידע, לקלוט פקודות, לשלוח ולקבל הודעות, להיות הכי דיגיטלי שיש.

למחשב הנייד יש חברים משלו. למשל, כוננים ניידים למיניהם, כמו דיסק און קי או כונן קשיח חיצוני של נפחי איחסון שונים – תלוי מה הסטודנט יבחר, על פי גודל העבודות שלו. ואם הוא צריך לשמור גם תמונות ווידאו, כנראה יצטרך נפח איחסון רב יותר. בתוך הכונן ישמרו כל עבודותיו של הסטודנט, במהלך לימודיו – כך יוכל לשרוד את כל שנות התואר שלו בשלווה, כאשר ידע שיש מי ששומר עבורו על הקבצים. כמובן, המחשב הנייד מעט מקנא כאשר הסטודנט משתמש במכונות אחרות כמו מדפסות וסורקים, אך מיד נזכר שעניין זה עדיין עובר דרך פקודותיו ומיד נרגע. רק חבל על העצים, אפשר היה לקרוא ישר דרכי, בלי להדפיס – לפעמים היה מהרהר בכך המחשב.

שירות חשוב נוסף, בעיקר לתהליך כתיבת העבודות במהלך הלימודים האקדמאיים הוא שירות הקשור לשימוש בתוכנת SPSS אשר מסייעת לניתוח הנתונים והצגתם בעבודה שתדרשו להגיש לפחות פעם אחת במהלך הלימודים לתואר ראשון.

אפשר לומר שכל דבר שקשור למחשב, הן הנייד והן הנייח הוא דיגיטלי. למשל, הכרטיס הגרפי במחשב הוא דיגיטלי, זיכרון ה-RAM, המעבדים וכדומה. ולצורך ההשוואה – הטלוויזיות הן אנלוגיות, ועם זאת המחשבים יכולים לתקשר עם אותות אנלוגיים ואף ההיפך. לדוגמא, המודם או כרטיס הקול אשר ממירים אותות אנלוגיים לאותות הדיגיטליים – והם מתקשרים ביניהם. אין ספק שהטכנולוגיה שימושית בימינו יותר מתמיד, במיוחד בקרב סטודנטים שבלעדיה היו אבודים.

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon