כיצד עבודות אקדמיות ולימודים אקדמיים עוזרים בחיים?

תוכן עניינים

כיצד עבודות אקדמיות ולימודים אקדמיים עוזרים בחיים?

כאשר שואלים את השאלה "כיצד כתיבת עבודות אקדמיות עוזרות בחיים?" יש להתייחס לתרומה של הלימודים האקדמיים אל חייו של הלומד. כמו כן, קשה לחשוב איך חייו של האדם המודרני היו נראים לולא למד לאורך כל חייו. על מנת לענות על השאלה צריך להבין כיצד מסגרת חברתית עוזרת לאדם לשרוד. הסיבה לכך היא בעובדה שעל מנת לשמור על השפיות אדם זקוק להרגלים.  זקוק גם למסגרת וסביבה אנושית. ללא אלו אדם יכול לחוות כאוס. לא סתם קיים המשפט "לא טוב האדם להיות לבדו". הסיבה לנכונות המשפט היא בעובדה שאנשים מונעים מהאדם לחוות בדידות, כשבדידות היא אחד מגורמי הסיכון הגדולים ביותר להישרדות.

כאשר אדם נולד הוא נולד "ריק" כלומר נקי לחלוטין מהשפעות חברתיות. זיגמונד פרויד אבי הפסיכו-אנליזה קרא לחלק האישיותי הזה איד. אותו חלק פרימיטיבי ויצרי שאיננו בוחל באמצעים על מנת להשיג את צרכיו. כאשר אדם לא נמצא בסביבה חברתית הוא לא לומד לווסת את עצמו, לכן כל האישיות שלו הנה איד לחלוטין. איד תמיד פוגע בחברה, כי איננו מתחשב בדבר פרט לעצמו. לכן חשו ב שהחברה תעצב אותו לתועלתה.

העיצוב נעשה באמצעות מסגרת, והמסגרת המשפיעה ביותר הנה לימודים. לאורך כל חייו אדם מתחנך במסגרות חברתיות על מנת לתרום לחברה. החל מהילדות המסגרות  מעצבות מגוון יכולות וככל שהאדם מתבגר מאגר היכולות שלו משתכלל. בהתייחס אל לימודים אקדמיים, נשאלת השאלה, כיצד לימודים באקדמיה תורמים לחייו של האדם?

נטען מקודם שאדם לאורך כל חייו מתחנך במסגרות חברתיות, אולם לימודים אקדמיים לא מהווים כמסגרת חובה כמוסדות הקודמים, הכוונה שאדם החל מגילאי הינקות ועד סוף גילאי העשרה מחויב ללמוד במסגרות חברתיות. אולם לאחר מכאן לימודים בהשכלה גבוהה הנם אפשרות ולא חובה. אז קיימת בכל-זאת תרומה? התשובה לשאלה הזו היא בוודאי שכן, לימודים אקדמיים לא רק שעוזרים לחייו של האדם אלא אפילו משפרים אותם. התרומה היא גדולה מפני שלימודים אקדמיים הם שונים מהמסגרות הקודמות: בהם חלה אחריות יותר גדולה על הלומד באמצעות רכישת ההשכלה בעצמאות. סיטואציה כזו איננה מתקיימת במסגרות הקודמות. באמצעות הלימודים האקדמיים, האדם בונה את החיים הבוגרים שלו, ללא לימודים יהיה לו מאוד קשה לפרנס את עצמו ולתרום לחברה.

הבנו איך לימודים אקדמיים עוזרים לחייו של האדם, אבל מה הקשר לעבודות אקדמיות?

על מנת לענות על השאלה הזו יש להבין שעבודה אקדמית היא אחת מבין הייצוגים הטובים ביותר למסגרת אקדמית. על מנת לכתוב עבודת סמינריון, יש להיעזר ביכולות וסגולות שאדם רכש במהלך חייו. על מנת לכתוב עבודה אקדמית  יש להשקיע מחשבה, אמביציה, יכולת לעבוד בתנאי לחץ, יכולת לעבוד בקבוצה, חשיבה ביקורתית, יכולות הבעה ועמידה בזמנים. כל אחת מיכולות אלו לא רק עוזרות לאדם הלומד לקבל ציונים טובים אלא גם מקנה כלים שיעזרו לו לאחר מכאן להתמודד עם אתגרים בחיים וקשיי היומיום.

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon