טיפים לגיבוי התוכן האקדמי שלכם – אל תשכחו לגבות

תוכן עניינים

סטודנטים? אל תסתכנו באיבוד התוכן האקדמי שלכם. החל בגיבוי על אחסון נייד ועד שימוש בטכנולוגיית הענן, לפניכם כל הדרכים לשמור ולהגן על עבודתכם.

"הכלב אכל לי את העבודה" הוא אחד התירוצים השכיחים ביותר של העולם הטרום דיגיטלי ולמרות שהטכנולוגיה השתנתה רבות מאז, סיפורים על עבודות אבודות ודומיהם לא חסרים. כדי להימנע מהם, ולא להזדקק לתירוצים, הקפידו לגבות את העבודות שלכם. תשמחו לגלות שלרשותכם עומד מגוון גדול של אפשרויות גיבוי.

אחסון נייד

אחסון נייד או בשמו הלועזי: דיסק און קי, נחשב לאחת האפשרויות היעילות ביותר לגיבוי תוכן אקדמי. הפעולה חשובה במיוחד כאשר אתם משקיעים מאמצים רבים בכתיבת עבודה אקדמית ללימודים. סוגים איכותיים של אחסונים ניידים לא יעלו על גודלו של מחזיק מפתחות ועדיין הם יוכלו לאחסן את כל הכונן הקשיח שלכם. אם עומד לרשותכם תקציב סטודנטים מוגבל אפשרות זו תיתן לכם מענה אופטימלי ותמורה מלאה להשקעה שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את נפח הזיכרון הרצוי ולהתחיל בתהליך הגיבוי.

שירותי ענן

מלבד דיסק און קי אפשרות גיבוי נוספת שעומדת לרשותכם היא שירותי ענן. שירותי ענן בסיסיים ניתנים בחינם אומנם, אולם ברוב המקרים נפח הזיכרון החינמי לא יספיק עבור גיבוי מלא, מה גם שאם אינכם גולשים על פס רחב מספיק, הגישה אל השירות תהיה איטית יותר. לענן יש יתרונות: הוא לא שוקל כלום, אינו עולה כסף וניתן לפתוח אותו מכל מקום. כמו כן הוא מאפשר לכם לשתף אחרים במידע בזמן אמת והוא מונע את הסיכון של גניבות כמו כוננים פיזיים. אולם קחו בחשבון שאם אין לכם גישה או חיבור לאינטרנט עבודת הסמינריון שלכם לא תהיה זמינה עבורכם ממחשבים אחרים.

דיסק קשיח חיצוני

עוד אפשרות לאחסון תוכן אקדמי היא דיסק קשיח. מדובר בכונן חיצוני אותו ניתן לחבר למחשב כדי להעתיק אליו את כל החומרים. ישנם דגמים שונים של כוננים, במהירויות ונפחים שונים המשמשים לאחסון יעיל ואמין. הכונן החיצוני מאפשר לכם לחסוך מקום על המחשב האישי ולנייד את המידע האקדמי ביתר קלות. כיום גם ניתן לרכוש כונן חיצוני בעלות משתלמת לכל כיס בהתאם לסוג השימוש ולצרכים הספציפיים.

מתי ואיך לגבות?

גיבוי תוכן אקדמי יעזור לכם להיות רגועים ולא לחשוש שהרגע של ההשראה שתקף אתכם פתאום ירד לטמיון במקרה של תקלה פתאומית במחשב האישי שלכם. ניתן לגבות את המידע באופן ידני על פי צורך וכאשר עושים שימוש בתכונות גיבוי אפשר לקבוע מראש את זמני הגיבוי. תדירות הגיבוי צריכה להיעשות בהתאם לקצב הכנסת המידע: ככל שהקצב גדול יותר כך יש צורך לגבות לעיתים תדירות יותר ולהיפך, ככל שקצב הכנסת המידע יהיה נמוך יותר כך אפשר לדחות את זמן הגיבוי. בכל מקרה מומלץ לעשות מעט שיעורי בית כדי לבחור את אופציות הגיבוי הטובות ביותר עבורכם.

 

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon