סילבוס עבודות אקדמיות
שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

הסוד לכתיבת עבודה אקדמית טובה

תוכן עניינים

הסוד לכתיבת עבודה אקדמית טובה

לפני שמתחילים בכתיבת עבודה אקדמית חשוב להכיר מספר כללים:

כלל על – המרצה תמיד צודק

שימו לב לדרישות המרצה בכתיבת עבודות אקדמיות ועשו כל מאמץ ליישם אותם באופן מלא בעבודה שלכם.

כלל ראשון- הסוד הוא בפרטים הקטנים

הקפדה על מבנה נכון של עבודה אקדמית. לעבודות יש מבנה בסיסי הכולל מבוא, תוכן עיניינים, הגוף מחולק לפרקים , סיכום ורשימת מקורות. בנוסף שימו לב לדרישות העיצוב שהמרצה נותן. בעבודה אקדמית נהוג להשתמש בגופן מסוים, בגודל ספציפי, לפי מרווח שורות מסויים ויש מרצים שאף מגדירים שוליים נדרשים. לעיצוב ומבנה נכון של עבודה אקדמית השפעה על הציון.

כלל שני- לא תמיד יותר זה יותר טוב

שימו לב לכללים ולדרישות של המרצה. לרוב בעבודות אקדמיות יש לכתוב לפי כללים והנחיות ברורות. כאשר מרצה דורש עד 5 עמודים, הוא מתכוון לכך ברצינות. מצד שני על עבודה אקדמית להיות טובה ואיכותית לכן פחות מידי עמודים זה גם לא טוב. שימו לב שאתם כותבים פחות או יותר בהיקף הנדרש לעבודה האקדמית הספציפית שקיבלתם. חריגה או הפחתה ממספר העמודים בעבודה אקדמית אינו דבר חיובי ואף עלול לגרור השלכות בציון וחבל.

כלל שלישי- צטטו נכון

עבודה לפי כללי ציטוט מותאמים. חשוב לדעת כי ישנו מגוון רחב של כללי ציטוט הנהוגים בכתיבת עבודה אקדמית. הכלל הנכון תלוי בתחום בו אתם כותבים את העבודה האקדמית ובהנחיות המרצה. ישנם מספר תחומים בהם יכולים להתאים כמה סוגים שונים של כללי ציטוט ועל כן חשוב לוודא מהי דרישת המרצה. ציטוט לא נכון בעבודה אקדמית עלול לגרום להפחתת נקודות בציון העבודה.

כלל רביעי – חומר עדכני זה הכי IN

שימו לב לשנת הפרסום של הספרות המקצועית בה אתם משתמשים. מרבית המרצים דורשים להשתמש בעבודה אקדמית בספרות מקצועית עדכנית נכון ל5-10 שנים אחרנות, תלוי במרצה ובמקצוע שאתם כותבים בו. יחד עם זאת, ייתכן והמרצה לא ידרוש זאת בגלל אופי העבודה האקדמית או התוכן הנדרש בה. כפי שכבר צויין והכי חשוב, שימו לב לדרישות המרצה!

כלל חמישי-הגהה זה שם המשחק

וודאו שהעבודה כתובה טוב, שאין שגיאות ניסוח או שגיאות כתיב. שימו לב שככל שמשקיעים ומתעמקים בכתיבת העבודה כך קשה יותר לזהות טעויות. לכן, רצוי ומומלץ להיעזר במישהו נוסף שיעבור על הפרויקט שלכם, יתקן,יעיר ויאיר את עינכם לפני הגשת העבודה.

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon