המלצות לציוד לסטודנטים

תוכן עניינים

לימודים אקדמיים ידועים כהוצאה רצינית, ולא בכדי. בשביל תואר צריך להשקיע, לא רק זמן אלא גם משאבים כספיים בדמות שכר לימוד. ומה לגבי הוצאות נלוות? מחשב נייד, ריהוט משרדי לפינת עבודה, תיק נוח – וזה עוד בלי להזכיר את הפריטים הקטנים כמו עטים, דפים, קלסרים ושאר הוצאות שבקלות מצטברות לכדי סכומים רציניים.

כדי להימנע מלשבור תכנית חיסכון שלא לצורך, ולהיתקע עם סטוק של ציוד מיותר, ריכזנו עבורכם רשימת מכולת בסיסית שתעזור לכם לצלוח את התואר בקלות.

מחשב נייד- שימושי ביותר- לסיכום שיעורים, לשיתוף קבצים, כתיבת עבודה אקדמית ….ועוד

מחשב נייד – המחברת המודרנית שבלעדיה אתם יכולים לשכוח מלמצוא את הידיים והרגליים בין אלפי סיכומי השיעור הצפויים לכם. אלא אם כן אתם לומדים תואר הדורש הרצת תוכנות כבדות כמו פוטושופ, MathLab וחבריהן, אתם כנראה לא צריכים מעבד חזק במיוחד. המחשב ישמש אתכם בעיקר לכתיבת הערות ונקודות חשובות במהלך הרצאות, וכמובן לכתיבת עבודות אקדמיות ומטלות לאורך השנה. חושבים שאתם יכולים להסתפק במחברת? תחשבו שוב. שיתוף קבצים הוא צילום המחברת החדש. מחשב נייד גם יחסוך לכם את הצורך להדפיס מסמכים רלוונטיים לשיעור, שכן תוכלו הוריד אותם ולגשת אליהם באופן מיידי מכל מקום. גם נוח, וגם ידידותי לסביבה!

חפשו מחשב קל משקל, שלא יעיק על הגב. זכרו, אתם הולכים להסתובב איתו בתיק כל היום. מומלץ לבחור במחשב מסוג notebook – קטן, קליל, ועומד במשימות הבסיסיות של הרצת מעבד תמלילים ותוכנות קלות.
עבודות אקדמיות

שימושים לשעות הפנאי.

אבל רגע, מה עם צפייה בסרטים וסדרות דרך המחשב? מסך קטן קצת הורס את החווייה. אל חשש, גם לזה יש פתרון. קנו מוניטור נפרד לבית, שישרת אתכם כמסך רחב ונוח. ואם כבר מדברים על אביזרים נלווים, שווה להשקיע בעכבר ארגונומי, ואפילו מקלדת חיצונית בחיבור USB שישרתו אתכם כשאתם עובדים מהבית.

ריהוט – אמנם מפתה מאוד לעבוד מהמיטה או מהספה, אבל הגב שלכם פחות יעריך את זה. שולחן עבודה קטן מספק מקום מוגדר לעבודה נוחה. ישיבה נכונה ויציבה תגן על הגב שלכם לאורך זמן, והייתרונות לא רק ארגונומיים: עבודה בעמדה ייעודית יוצרת הפרדה בין "בית" ל"לימודים", ועוזרת למקד את תשומת הלב בלימודים שמולכם, במקום להתפתות לנמנום במיטה. כיסא תומך ישלים את החווייה, וגם יקל עליכם לשבת לעבוד לפרקי זמן ארוכים ואפקטיביים יותר.

איך לבחור תיק למחשב ?

תיק גב – לא, לא מדובר על הילקוט של אחיכם הקטן. בגלל שמחשבים ניידים הפכו למצרך חובה לסטודנט, השוק נמלא בתיקים ייעודיים שמשלבים נשיאת לפטופ עם תאים לשאר החפצים שתצטרכו, מבלי להתפשר על שיק. העדיפו תיק גב על פני תיק צד, שנישאתו על כתף אחת פוגעת בעמוד השדרה ויוצרת עומס מיותר על הכתפיים. שימו לב התא הייעודי למחשב מרופד היטב, ושיש חלוקה נוחה לתאים, כולל כיסים חיצוניים שינגישו לכם את הציוד שמשמש אתכם בתדירות גבוהה. תיק איכותי יחזיק מעמד לאורך שנים, ויחזיר את ההשקעה הכספית מהר מאוד.

 

מרגישים מוכנים לסמסטר? בהצלחה!

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon