סילבוס עבודות אקדמיות
שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

הטבות בלימודים לבוגרי שירות לאומי

תוכן עניינים

חוק קליטת חיילים משוחררים קובע שחיילי שירות סדיר ובוגרי שירות לאומי אזרחי שהשלימו 12 חודשי שירות חובה זכאים לסיוע בכל הקשור אל תעסוקה, דיור, לימודים והטבות כלליות נוספות כמו למשל פטור זמני מתשלום דמי ביטוח בריאות ודמי ביטוח לאומי, סיוע משפטי ועוד. במאמר זה נתמקד בכל הקשור אל אותן הטבות בלימודים המגיעות לבוגרי שירות לאומי. הבה נתחיל..

פיקדון אישי

בוגרי שירות לאומי זכאים לפיקדון אישי אותו ניתן לפרוע גם למטרת לימודים. יש אפשרות לברר מהו אותו סכום פיקדון המגיע לכם באמצעות מחשבון אגף הקרן לחיילים משוחררים סכומי הזכאות של הפיקדון האישי  מחושבים על בסיס חודשי וניתן לממש אותם רק במדינת ישראל. ניתן להשתמש בפיקדון למטרת השלמה של השכלה תיכונית, לימודים קדם אקדמאיים, הכנה לבחינה הפסיכומטרית, לימודים בישיבה על תיכונית ולימודים אקדמאיים. הטבות נוספות בהן ניתן להשתמש בדמי הפיקדון הן דמי הרשמה, דמי חבר באגודת הסטודנטים, רכישת ספרים ועוד. הפיקדון תקף גם לגבי הכשרה מקצועית ולימודי נהיגה.

סיוע בלימודי הנדסה וטכנאות

בוגרי שירות לאומי שמעוניינים בלימודי הנדסה או טכנאות זכאים לסיוע במימון שכר הלימוד במכללה טכנולוגית עליה מפקח מה"ט. עזרה במימון תקפה לגבי המכינה הקדם אקדמאית, מסלולי לימודי הנדסאים/טכנאים שנה א' ושנה ב'. מדובר על סיוע כספי מלא למימון השנה הראשונה והשנייה של הלימודים. זכאי כל בן שירות לאומי שסיים שירות לאומי אזרחי וזאת עד 5 שנים מתאריך סיום השירות.

מלגה חלקית ללימודי תואר ראשון

מסיימי שירות לאומי אזרחי הבוחרים ללמוד במוסד אקדמאי הממוקם באזור סיוע (אזור עדיפות לאומית) יהיו זכאים למלגת לימודים עבור השנה הראשונה של מסלול תואר ראשון באותו מוסד לימודי, באם הם עומדים בתנאים הבאים: שירות לאומי מינימאלי 23 חודשים (מי ששירת 12 חודשים יהיה זכאי למלגה חלקית). ומתנדבי שירות לאומי שהפסיקו את השירות שלהם לאחר שני שליש מהתקופה הנדרשת וזאת מסיבות בריאותיות. חשוב לדעת שאין כאן כפל מלגות הטבה) ואם לא משלימים את התואר בתוך 5 שנים מחוייבים להחזיר את כסף המלגה לקרן לעידוד השכלה גבוהה. סטודנטים הזקוקים לסיוע בכתיבת עבודות אקדמיות מוזמן ליצור קשר עם חברתנו.

לסיום, אלו הן רק חלק מאותן הטבות בלימודים המגיעות לבוגרי השירות הלאומי. רשימת ההטבות כוללת גם מלגות לימודים לבוגרי שירות לאומי שמתגוררים בפריפריה, שירותי ייעוץ והכוונה למסיימי שירות לאומי-אזרחי, השלמת השכלה תיכונית ללא תשלום (למעט דמי הרשמה) למסיימי שירות לאומי אזרחי וכן הטבות והנחות שונות בדמות שוברי הנחה למוסדות שונים, הטבות ברישום למכללות, הנחות להכנה לבגרות וקורסי פסיכומטרי והנחות למגוון הכשרות. בהצלחה!

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon