החשיבות של ידיעת השפה האנגלית להכנת עבודות אקדמאיות

תוכן עניינים

כמו שכל סטודנט לומד להכיר, ידיעת האנגלית היא חלק אינטגרלי מכל תואר. העניין טמון בכך שמרבית המחקרים, הציטוטים והביבליוגרפיה נמצאים בספרים באנגלית ולכן כמעט שלא ניתן להכין עבודה אקדמית ראויה בלי שליטה של ממש בשפה. הנה כל הסיבות שיגרמו לכם לתרגל את האנגלית שלכם, הרבה לפני שתצטרכו להגיש את הסמינריון או את התזה שלכם.

שימוש בידע המקצועי המתקדם ביותר

אנגלית נחשבת לשפת המחקר הבין לאומית ולכן רוב המחקרים נכתבים בשפה זו. למעשה, בעזרת לימוד אנגלית ושליטה בשפה, תוכלו להתעדכן באופן קבוע בכל הפרסומים המקצועיים של טובי החוקרים ולהפגין את הידע שלכם ברזי התחום שלכם. כך שבפעם הבאה שתצטרכו להכין עבודה, תעשו זאת ללא חשש ותוכלו להמיר את הידע שלכם בציונים מרשימים.

חיסכון עצום בזמן

לימוד אנגלית מהווה דרך אלגנטית להתמצא בספרייה ולחסוך בזמן יקר של חיפושים. מכיוון שכל הספרים באוניברסיטה ממוינים על פי שיטת דיואי הוותיקה, אתם חייבים לשלוט בשפה. אחרת, תיאלצו לחפש שעות אחר הספר שמתאים לצרכים האקדמיים שלכם ולהיעזר באופן קבוע בתמיכה של הספרנית – ללא ספק עניין שמגביל אתכם ויוצר לכם מעמסה של ממש.

סימוכין לכל תזה

הארסנל הביבליוגרפי העברי הוא מצומצם למדי בנושאי המדעים המדויקים ואף בנושאים מתקדמים של מדעי הרוח והחברה. העובדה שתיאלצו לחפש אחר סימוכין שנכתבו רק בעשרות השנים האחרונות, עלולה לעמוד לכם לרועץ בזמן הלימודים. מאידך, בשפה האנגלית ניתן למצוא מגוון של חוקרים בעלי דעות אשר יתאימו לרעיון שלכם וישתלבו באופן נפלא בכל עבודה אקדמית.

שימוש במאגרים אלקטרוניים

תחום הדיגיטציה של המחקר צובר בשנים האחרונות תאוצה והרבה מוסדות לימוד מאפשרים לכם לנבור בארכיונים האלקטרוניים שלהם בחינם. עניין זה הוא רלוונטי משום שהוא חוסך את הביקור בספרייה ומאפשר לכם לדלות את המידע הנדרש מכל מקום בעולם. ניתן לחפש אסמכתאות לכל דעה ישירות מהסמארטפון שלכם ולהגיע למגוון של מחקרים בלחיצת כפתור.

יצירה של עבודות איכותיות יותר

מכיוון שישנם מגוון של ספרים והוגים אשר את הפרסומים שלהם ניתן לקרוא רק באנגלית, אפשר לגבות כל פיסה של מידע ממגוון של גרסאות ולהיתלות באילנות גבוהים בכל הגשה. כך, אתם מקבלים את האפשרות לבצע עבודות אקדמיות איכותיות יותר מאשר מי שאינו דובר אנגלית, לנטוע רפרנסים בכל שורה ולהתכתב עם עבודות מוכרות יותר בכל פסקה.

מכיוון שאפילו חוקרים ישראלים מפרסמים קודם באנגלית

חשוב לזכור את העובדה שמרבית החוקרים המקומיים דואגים לפרסם את המסקנות שלהם בשפה האנגלית. הם עושים זאת בכדי שהמחקרים שלהם יתפרסמו במגזינים בין לאומיים ויקבלו את ההכרה המתאימה. לכן, חשוב שתרגישו בנוח עם השפה הזרה. אחרת, גם מקורות מידע חשובים כאלו לא יעמדו לצדכם בשעה שתרצו להתחיל ולכתוב את העבודה האקדמית שלכם.

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon