האם ללמוד באקדמיה או לעבוד?

תוכן עניינים

היתרונות של לימודים ושל עבודה

העולם בו אנו חיים כיום הינו מאוד דינאמי ומאוד תחרותי. הצלחה היא איננה דבר מובן מאליו, היא לא פשוטה ולא מהירה, אלא מושגת ברוב המקרים לאחר השקעה לא מועטה ורצינית. על מנת להתקבל לעבודה אטרקטיבית ומתגמלת, עלינו להעשיר את קורות החיים שלנו בתחומים רבים במטרה להתבלט על פני מועמדים מתחרים אחרים, כך שאנו נהיה אלה שיתקבלו.

ככל שהעבודה בה אנו מעוניינים בכירה ונחשקת יותר, כך עלינו להעמיק ולהגביר הן את השכלתנו והן את ניסיוננו התעסוקתי. השקעה בערוץ אחד בלבד לא יטיב לסיכויינו להצליח, לשניהם חשיבות רבה. תפקידים בכירים ומקומות בעלי ביקוש רב לעבודה דורשים תארים אקדמיים וניסיון מינימלי על מנת להגיש מועמדות ולהתחיל תהליכי מיונים.

כתיבת עבודות אקדמיות

אם כן, מה נותנים לנו העבודה וההשכלה?

רקע תעסוקתי קודם מוכיח למקום העבודה אליו אנו שואפים כי אנחנו מכירים את התחום הנדון, אנחנו מסוגלים לעבוד בו, לתרום וללמוד במהירה. מבחינת המעסיק, אדם בעל ניסיון הוא "הימור בטוח", עובד שיכול להפיק יותר מאשר אדם חסר ניסיון שלא מכיר את סביבת העבודה, וזקוק לזמן כדי להכיר את ההתנהלות. השכלה היא גורם הפותח דלתות רבות למשרות נחשבות ורציניות. אדם משכיל בעל תואר אקדמי מצטייר בעיני המעסיק כמועמד איכותי ובעל רמה גבוהה, אשר מסוגל להשקיע על מנת להשיג יעדים ובעל ידע תיאורטי נרחב. אדם שמסוגל לכתוב עבודות אקדמיות מסוגל בוודאות להתמודד עם דרישות המשרה. תואר אקדמי מקנה לאדם כישורים בתחומים רבים, דבר אשר מקנה לו יתרון על פני מועמדים אחרים.

אז מה בכל זאת עדיף?

לא ניתן להקנות עדיפות ברורה ומוחלטת לאחד על פני השני. הסיבה לכך היא כפולה: ראשית, שניהם חשובים מאוד בפני עצמם, והאחד לא יכול להחליף את השני, כל אחד מהם תורם לאדם באופן מסוים ומוגדר; שנית, בחלק מהמקרים, הדרישות לעבודה הינן שונות בים עבודה לעבודה – ייתכן שמקום עבודה אחד יתעניין יותר בניסיון, לעומת מקום שני שיתרשם יותר מהתואר איתו אנו מגיעים. אחד התהליכים עליהם ניתן להמליץ הוא לעבוד במשרת סטודנט במהלך התואר. בצורה זו ההישג הוא כפול, וקורות החיים שלנו מתעשרים ביעילות. אמנם עבודה במהלך הלימודים אינה דבר פשוט וגוזל זמן רב, אך ניהול זמן נכון, הכולל כתיבת עבודת סמינריון לאורך זמן יבטיחו הצלחה בשני הערוצים.

דרג את המאמר הזה

צוות סילבוס - עבודות אקדמיות

חברת סילבוס גרופ בע"מ, מתמחה מזה 20 שנה בסיוע וליווי סטודנטים בארץ ובעולם בכתיבת עבודות אקדמיות ובסמינריונים בתשלום בכל התארים. צרו קשר לקבלת שיחת ייעוץ אישית בחינם.

עשויי לעניין אותך...

פרה סמינריון ביטחון סוציאלי

אחד ממסלולי הלימוד המרתקים ביותר נקרא "ביטחון סוציאלי". מדובר בקורס הנלמד, בין היתר, גם באוניברסיטה העברית ונחשב למבוקש במיוחד. במה עוסק קורס ביטחון סוציאלי? בישראל,

הכנת מצגות בתשלום

כחלק מהמטלות שמוטלות על סטודנטים במהלך שנות הלימודים שלהם ישנה מטלה של הכנת מצגות לצורך הצגתן בפני הכיתה והמרצים. גם אם אתם יודעים לכתוב עבודות

זקוקים לסיוע מקצועי בכתיבת העבודה?

בשיחת ייעוץ קצרה ובחינם, נדע בדיוק כיצד לסייע לך:

שגית מנהלת בכירה
050-8335603

שגית

Whatsapp icon