סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות

אנחנו בסילבוס מציעים לכם הסטודנטים לימודי תואר ראשון, שני או דוקטורט סיוע ועזרה אישית ומקיפה בכתיבת עבודות אקדמאיות.

אצלנו בסילבוס עבודות אקדמיות מאגר ידע ומידע רחב בליווי בכתיבת עבודות אקדמיות בכל האוניברסיטאות והמכללות בארץ.

באפשרותנו לסייע בתהליך כתיבת עבודה אקדמית במלואה, פרק מהעבודה או ניתוח מודל ותאוריה מחקרית.

כידוע, שירות כתיבת עבודה אקדמאית אותו אנו מציעים הנו חוקי ולגיטימי לחלוטין. ליווי הסטודנט מסייעת לו לעסוק בדברים נוספים החשובים בהתנהלות שיגרת חיים, בית, משפחה, קריירה ועוד.

שירות כתיבת עבודות אקדמאיות שלנו בסיוע כתיבת עבודה אקדמית אינו מוגבל ומעניק לכם זמן פנוי לעיסוק חלופי לצד ממוצע ציונים גבוה.

במשך 20 השנים האחרונות צברנו ידע רב, לא רק באקדמיות השונות, אלה גם בדרישות המרצה.

עבודות אקדמיותכתיבת עבודות אקדמיות הנה פעולה פשוטה. לעיתים הצוות מסייע בכתיבת עבודה אקדמית ראויה ומרשימה אולם אינה תואמת את דרישות האקדמיה או אפילו את דרישות המרצה, לכן חשוב לקבל מהסטודנט את דרישות המטלה והאקדמיה.

מה עלול להשפיע על הציון כאשר מדובר בסטודנט אשר חושב שהוא יודע את כל החומר?

התשובה הינה כי הציון אינו מורכב אך ורק מהידע המהותי ורמתו של הסטודנט, אלא מחלקים ורכיבים נוספים הייחודים בעולם האקדמיה הנובעים מסיבות רבות המאפיינים כתיבת עבודה אקדמית.

שכן, ראשית כל עבודה אקדמית מנוסחת באופן שונה מהמטלות אשר התמודדו עימם הסטודנטים בעבר, אף עם בהצלחה בשנות לימודיהם בבית הספר, בתיכון, ואפילו בבגרויות וכדו'.

שנית כל, בעבודות רבות המרצה דורש התייחסות לשאלות אשר עולות מהאירוע, אלא, שלעיתים הוא מצפה שהיות ומדובר בכתיבת עבודה אקדמית כי הסטודנט יגלה אותן בכוחות עצמו, מה שמצריך ידע מהותי ובקיאות רבה בחומר הנלמד, איתור מקורות ויכולת ניתוח.

עוד סיבות יכולות להיווצר אף מדרישות המרצה למיקוד מסוים, ו/או הגבלת שורות ו/או עמודים, מה שלעיתים אף יוצר בלבול על עריכת התשובה בצורה מקיפה וממוקדת אשר תעמוד בדרישות.

כאשר לסיבות אלו יכולות להתווסף סיבות נוספות, כגון יכולת ניסוח, ובפרט הקפדה על כללי כתיבה אקדמית, ציטוט אחיד וכדו'.

מדוע חשוב להיעזר כאשר סטודנט נתקל בקושי בכתיבת עבודה אקדמית?

על שאלה זו קיימות תשובות רבות, כאשר המכנה המשותף להן הוא הצורך בקבלת סיוע כאשר הסטודנט חש בקושי בכתיבת עבודה אקדמית שכן הציון המתקבל על העבודה הוא יבעל יכולת השפעה רחבה.

דוגמא לכך, הינה שבקורסים רבים כלל לא ניתן לגשת למבחן ללא קבלת ציון מינימום בהתאם לדרישות מקום הלימודים על מטלה/ות האמצע, אלא, שאין די בהגשת עבודה אשר תקבל את הציון המינימלי הנדרש בקורס, שכן, הציון הסופי של הקורס הינו משוקלל בחלקו מהציון של המטלה/ות, אולם, אף בזאת אין די שכן הציון של הקורס משפיע על הממוצע של הציון הכללי, מה שמצריך עמידה בדרישות ציון מינימלי להמשך הלימודים ולקבלת התואר, בפרט, שלעיתים יכול להיווצר קושי וציון נמוך בקורס אחר בלימודי התואר, כאשר הקפדה בקורסים אחרים על רמת ציונים גבוהה, תעזור לשמור על הממוצע.

האם עזרה בכתיבת עבודה אקדמית מעידה על רמת הידע של הסטודנט?

כתיבת עבודה אקדמית - קבלת עזרה בכתיבה

כתיבת עבודה אקדמית

התשובה לשאלה זו הינה כי סטודנטים רבים פונים לעזרה כאשר מדובר על כתיבת עבודות אקדמאיות, כאשר הסטודנטים אשר מבקשים סיוע הם לאו דווקא אלו מהשוליים שרמת נמוכה, אלא אדרבה, חשוב לציין כי קבלת סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות במקרים רבים כלל אינו מעיד על רמת הידע של הסטודנט, אלא לרוב נובע מסיבות שונות לחלוטין.

שכן, בשונה מכתיבה ספרותית, עיתונאית, ו/או כל סוג כתיבה שיש, הרי שכתיבת עבודה אקדמית חייבת להיות בהתאם לדרישה האקדמית הבינלאומית, בהתאמה לסוג הקורס הנלמד, כאשר לעיתים אף קיימות הוראות נקודתיות ומפורטות מהמרצה, דבר המצריך ידע וניסיון מקצועי אשר קיים בחברת סילבוס אשר הינה כאמור, בעלת ותק רב בתחום.

כמו כן, ישנם סטודנטים אשר פונים מחמת קשיים אחרים כגון מחמת אילוצי הזמן ומועדי ההגשה, ו/או קשיים אחרים ו/או אישיים כל אחד לפי עניינו.

מה עוד ואולי אפילו החשוב ביותר אצלנו בסילבוס?

אצלנו בסילבוס חשוב מאוד להשיג ציון גבוה, ברור לנו שלא די בשירות נעים והוגן, כל זה לא יעזור אם הציון המתקבל יהיה נמוך, לכן לצד הבנת חשיבות השירות, הננו מתעקשים לסייע, שעבודה אקדמית יצא איכותית שתזכה בציון גבוה, רק ככה אנו מבטיחים את נאמנות הלקוחות, המלצות לחברים ולקוחות חוזרים.

לראייה, כמעט ואין אצלנו לקוח שפונה לקבל סיוע בהכנת עבודה אחת, תמיד הוא יחזור לעבודה נוספת ו/או ימליץ לחבריו בכיתה.

לכם הסטודנטים אני מציע לדרוש איכות ולצפות לציון גבוה, רק ככה נבטיח שירות מושלם והמשך צמיחה משותפת, אתם לתואר שני ואנו ללקוח הבא…